Πέμπτη 15 Απριλίου 2010

ΤΙ ΕΙΝ' Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ........Ι.Πολέμης


Το τελευταίο διάστημα υπάρχει μια επικοινωνιακή καταιγίδα βασιζόμενη στην λέξη «πατρίδα».

Από την μια προωθείται μια «απαλλοτρίωση» της λέξεως (πατριωτική οικονομία, πατριωτική οικολογία κ.λ.π.) με σκοπό την υποβάθμιση της έννοιας της και από την άλλη όλο και πιο συχνά την λέξη «πατρίδα» την χρησιμοποιούν άνθρωποι που ποτέ δεν την είχαν χρησιμοποιήσει στην ζωή τους, με προφανή σκοπό την… αποδοχή τους από την κοινωνία...
Τέτοιο παράδειγμα είναι ο .....
αδελφός του Πρωθυπουργού κ. Νίκος Παπανδρέου.

Ο άνθρωπος που πέρσι είχε προτείνει με άρθρο του να διδάσκεται στην μέση εκπαίδευση αντί του Παπαδιαμάντη, …ο Χάρυ Πότερ, σήμερα ως… πρωθυπουργικός αδελφός και στην προσπάθεια του να απαντήσει στα εύλογα ερωτήματα σχετικά με τον ρόλο του, την εμπλοκή του σε διακρατικές συνομιλίες και τα ταξίδια του με το πρωθυπουργικό αεροσκάφος, απαντά μέσω του συγκροτήματος του ΔΟΛ: «Ακόμη και τούμπες είμαι πρόθυμος να κάνω προκειμένου να βοηθήσω την πατρίδα μου»!

Βέβαια καλό θα ήταν ο πρωθυπουργικός αδελφός (κατ` άλλους άτυπος πρωθυπουργός από κοινού με τον κ. Παμπούκη) να μας απαντήσει πότε ανακάλυψε την έννοια της πατρίδας, γιατί αναφέρει στο βιβλίο «Η Ελλάδα αιμορραγεί» (Β τόμος σελ. 379), το περιοδικό ΝΕΜΕCIS στο τεύχος του Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου 2004 και στις σελίδες 98-99 δημοσίευσε μια επιστολή του κ. Νίκου Παπανδρέου προς την φίλη του Χριστίνα Βάρντ, όπου μεταξύ άλλων γράφει:

«Δεν ξέρω εάν σου είπε ο Γουόλτερ για το υπόβαθρο μου. Είμαι μισός Αμερικανός και μισός ¨Έλληνας. Γεννημένος στο Σαν Φρανσίσκο, είμαι… μετανάστης στην Ελλάδα(…). Ο παππούς μου και ο πατέρας μου είναι ίσως οι πιο διάσημοι και… κακόφημοι πολιτικοί στην Ελλάδα από το 1900.

Αυτή τη στιγμή ο πατέρας μου είναι επικεφαλής αυτής της καταραμένης χώρας σαν πρωθυπουργός, για μια ακόμη φορά. Ο αδελφός μου είναι βουλευτής με το πνεύμα της δεκαετίας του 1960.

Η μητέρα μου προήδρευε σε διάφορες γυναικείες οργανώσεις. Ο γαμπρός μου 100% είναι πολιτικός για τα πανηγύρια. Περιστασιακά και εγώ στήνω μια παράσταση ως υιός του. Είμαι ένας μεταμφιεσμένος Έλληνας με Αμερικανική καρδιά».

Κατόπιν τούτων όπως καταλαβαίνετε οι τούμπες που είναι πρόθυμος να κάνει ο κ. Νίκος Παπανδρέου, προκειμένου να βοηθήσει την πατρίδα του, αποκτούν άλλο νόημα.

Προφανώς εννοούσε… την Αμερική!
Πηγη tiresias-press


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου