Κυριακή 3 Ιανουαρίου 2010

Η ΚΥΡΙΑ ΔΡΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΣ ΤΗΣ






Αφιερώνουμε το πολυσήμαντο κείμενο που ακολουθεί, στην κυρία Δραγώνα που τις τελευταίες μέρες, είδαμε κάποιους φίλους Πανεπιστημιακούς, να τη στηρίζουν με πρωτοφανές πάθος .Κάτι που δεν είδαμε όταν κακοποιήθηκε βάναυσα, ο Πρύτανης.

Και το χειρότερο είναι ότι προσπαθούν να την βαφτίσουν θύμα του γνωστότατου νεόκοπου, επαγγελματία, δημαγωγού πολιτικάντη.

Και αποφεύγοντας να αναφέρουν έστω και ένα όνομα από την πληθώρα των σοβαρών Ελλήνων Πολιτών αλλά και συναδέλφων τους, που, εδώ και παρα πολλά χρόνια, καταγγέλουν με ακλόνητα στοιχεία, τη συνειδητή προσπάθεια ατόμων και ομάδων, της «σχολής Ρεπούση-Δραγώνα», να αποδομήσουν την Ελληνική Ιστορία.

Με μια μικρή έρευνα στο Υπ.Παιδείας,
την εποχή Πέτρου Ευθυμίου και στο Υπ.Εξωτερικών τις εποχές Γ.Παπανδρέου και Ντόρας Μπακογιάννη, θα έχουν να μάθουν πάρα πολλά… Αν και φοβόμαστε ότι πολλά στόματα θα μείνουν για πολύ καιρό ερμητικά κλειστά, φοβούμενα τους Μεγάλους Προστάτες αυτών των παντοδύναμων ομάδων.

Το αφιερώνουμε και στα περισσότερα Μ.Μ.Ε που την προστατεύουν σκανδαλωδώς.

Περιοριζόμενα να την ρωτούν, σε δισέλιδα σαλόνια, μόνον για κάποιες φράσεις των βιβλίων της, για να διαψεύσει τις περισσότερες (σελ..16,20,82,84,91,93,95,96,100.)

όχι για το νόημά τους αλλά για τη σωστή μεταφορά τους… Και αποφεύγοντας συστηματικά να αναφερθούν στις ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ, απαξιωτικές, ψυχοπαθητικές, κατά τη γνώμη της, θέσεις του Ελληνικού λαού, που εκφράζονται ΟΛΕΣ, έστω & σ’αυτή τη φράση μόνο, την οποία μεταφέρουμε ΑΚΡΙΒΩΣ.(σελ.88,γραμμή 7),όταν μιλά περί απειλής της Εθνικής μας ταυτότητας:

«Η ταυτότητα που καλλιεργείται είναι μια ψευδαισθητική ταυτότητα»..

Και,προπάντων, να τη ρωτήσουν ποιοί Έλληνες και ποιοι Ξένοι, επιδοτούν με αμέτρητα δισεκατομμύρια, εδώ και 20 χρόνια, όλες αυτές τις «πολυπολιτισμικές» ομάδες Δραγώνα, Ρεπούση, Φραγκουδάκη, Μουζέλη, Παγουλάτου κλπ., και ΠΟΥ πάνε όλα αυτά τα χρήματα.


ΕΛΛΗΝΟ-ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ

Μεταφέρουμε λίγα αποσπάσματα από βιβλία (έκδόσεις 1955 και 1996) που διδάσκονται στα τούρκικα σχολεία. Εγκεκριμένα μάλιστα από το τουρκικό υπουργείο Παιδείας.
………..
«..Τα νησιά του Αιγαίου βρίσκονται σήμερα υπό ελληνική κατοχή».!!
…………….
«..Η ειρήνη στη Μέση Ανατολή και η ασφάλεια στην Ασία είναι δυνατόν
να διατηρηθεί με την επιστροφή αυτών των νησιών στην Τουρκία». !!
…………….
«..Η Τουρκία καθόρισε τα χωρικά της ύδατα στα 6 μίλια το 1930. ..
Η Χίος, η Μυτιλήνη και η Σάμος βρίσκονται μέσα στα χωρικά ύδατα
της Τουρκίας..»!!

………………………………………
Στο σύγγραμμα «Τα δίκαια της Τουρκίας στο Αιγαίο» (EgeDenizinde TurkHaklari) του Τούρκου καθηγητή Ιστορίας Μεχμέτ Σακά, αναφέρεται:

«… όλοι οι πολιτισμοί του Αιγαίου-μεταξύ αυτών και ο ελληνικός- ήταν Τουρκικής προέλευσης»!!
……………..
«.. Μινωίτες, Μυκηναίοι, Ίωνες, Τρώες και Πελασγοί είναι προτουρκικές φυλές που κατοικούσαν στο Αιγαίο ενώ οι Έλληνες δεν ήταν παρά ένα μικρό παρακλάδι του «μεγάλου τουρκικού λαού»,του «μοναδικού που είχε τη δύναμη να δημιουργεί μεγάλα κράτη και πολιτισμούς..»!!

Στην επιστημονική εργασία του Σελαχατίν Σαλιζίκ,
(Turk unaniliskilerivefiliki eteria),αναφέρεται:

«.. οι Τούρκοι ήρθαν στο Αιγαίο το...2480 π.χ..!! Ο Δημόκριτος, Ηρόδοτος, Ιπποκράτης, Πυθαγόραςκαι Όμηρος ήταν όλοι τους τουρκικής καταγωγής..»!!

*********************************************************

Ας θυμηθούμε τώρα και μερικά γεγονότα από το 1987, που πήραν τότε μεγάλη δημοσιότητα.. .Είκοσι χρόνια πριν, οι γνωστότατοι κύκλοι, κατασκευάσουν και προβάλλουν συστηματικά, τον επίσης γνωστότατο, πλέον «υπερπατριώτη» Λαοπλάνο… Όπως κατασκεύασαν, τότε και το Γρίβα-Διγενή και χάσαμε την Κύπρο..

Το 1987, ιδρύθηκε η «Επιτροπή Ελληνοτουρκικής Φιλίας», από πολλούς Έλληνες και Τούρκους, ανθρώπους των Γραμμάτων και Τεχνών, με επί κεφαλής το Μίκη Θεοδωράκη και τον Αζίζ Νεσίν, με ένα και μοναδικό στόχο:

Την ΑΜΟΙΒΑΙΑ φιλία των ΛΑΩΝ μας, κόντρα σε κάποιες ξένες και ντόπιες δυνάμεις που ο κύριος στόχος τους είταν (και είναι..), η ΔΙΑΙΩΝΙΣΗ του μίσους ανάμεσά μας. Μια από τις πρώτες τους ενέργειες, όπως διαβάζουμε στα ΝΕΑ της εποχής, είταν η δυναμική πίεση στις δυό κυβερνήσεις να μειώσουν, ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ, το κόστος των εξοντωτικών εξοπλισμών και η ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΗ αναθεώρηση πολλών σχολικών βιβλίων με την εξάλειψη κάποιων ΑΚΡΑΙΩΝ ΘΕΣΕΩΝ και όχι, βέβαια, την ΠΑΡΑΧΑΡΑΞΗ της ιστορίας μας. Μακριά από κάθε Κυβερνητική ανάμιξη και από κάθε επιδότηση κάποιων εκμαυλιστών «Προστατών».

Αποτέλεσμα: Η δυσφήμιση αυτής της προσπάθειας, από τις ηγεσίες και των δυό χωρών, ( υπακούοντας, επιπόλαια ή συνειδητά, στους ΙΔΙΟΥΣ «προστάτες» μας…) η διάλυση της Επιτροπής, η δολοφονία του Αζίζ Νεσίν και η εξορία του Γιασάρ Κεμάλ.

Η αιτία ξεκάθαρη: Η Επιτροπή, έθιγε το ΜΟΝΙΜΟ στόχο των μεγάλων συμφερόντων :

Δηλαδή, τη διαιώνιση του μίσους αλλήλων, για να μπορούν να διακινούν ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΑ τα ανθρωποφάγα οικονομικά και επεκτατικά σχέδιά τους.

Παρακαλούμε λοιπόν θερμά όσους ασχολούνται, («συνωστιζόμενοι…»), με το μεγάλο αυτό Εθνικό θέμα να μην ξεχνούν ότι η ΜΟΝΟΠΛΕΥΡΗ και όχι η ταυτόχρονη, αμοιβαία, υπεύθυνη και ολοκληρωμένη, καταγραφή της Ιστορίας, δεν ωφελεί κανέναν. Αντίθετα, πολλαπλασιάζει το αμοιβαίο μίσος, ενισχύει τα μεγάλα συμφέροντα και, προπάντων, εκθέτει ΑΝΕΠΑΝΟΡΘΩΤΑ τους ίδιους..

Παρακαλούμε και την κ.Δραγώνα, να ρωτήσει ευγενικά, τον κ.Φαρούκ Μπιρτέκ (Τούρκο Καθηγητή στο Πανεπιστήμιο της ΙΣΤΑΜΠΟΥΛ όπως αναφέρεται η Κωνσταντινούπολη και στην Ελληνική έκδοση), με τον οποίο συνέγραψαν το βιβλίο με τίτλο: «ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΥΡΚΙΑ, ΠΟΛΙΤΗΣ ΚΑΙ ΕΘΝΟΣ -ΚΡΑΤΟΣ», ποια είναι η γνώμη του για το περιεχόμενο των Τούρκικων βιβλίων… Και αν είναι εύκολο να μάθουμε και μεις την απάντησή του…
ΠΗΓΗ resaltomag

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου