Θα έχουμε την ευκαιρία στο μέλλον να εξετάσουμε όλες τις επιλογές των νέων υπουργών και υφυπουργών κατά την άσκηση των καθηκόντων τους. Αυτή τη στιγμή, λίγη ώρα μετά την ορκωμοσία του νέου κυβερνητικού σχήματος, θα περιοριστούμε σε μερικές πρώτες συνοπτικές σκέψεις.
Η έμφαση των ΜΜΕ πηγαίνει στο ότι μειώθηκε ο αριθμός των υπουργών και υφυπουργών και στο ότι συμμετέχουν στη νέα Κυβέρνηση πρόσωπα που αναλαμβάνουν για πρώτη φορά παρόμοια καθήκοντα και όχι πρόσωπα όπως οι Σκανδαλίδης, Παπουτσής, Ευθυμίου, Δαμανάκη, Αποστολάκη κ.α.
Σημαντικότερα, όμως, είναι τα αρνητικά στοιχεία στις επιλογές του νέου πρωθυπουργού.
1) Καταργήθηκαν τα υπουργεία Μακεδονίας-Θράκης και Αιγαίου, δύο θεσμοί με ιδιαίτερη συμβολική σημασία σε σχέση με τα ανοικτά μέτωπα που αντιμετωπίζει η πατρίδα μας έναντι των διεκδικήσεων των Τούρκων στο Αιγαίο και τη Θράκη και των Σκοπιανών στη Μακεδονία. Και αυτά είναι μόνο η αρχή! Το ξεθεμελίωμα του ελληνικού εθνικού κράτους ξεκίνησε από την πρώτη μέρα…
1) Καταργήθηκαν τα υπουργεία Μακεδονίας-Θράκης και Αιγαίου, δύο θεσμοί με ιδιαίτερη συμβολική σημασία σε σχέση με τα ανοικτά μέτωπα που αντιμετωπίζει η πατρίδα μας έναντι των διεκδικήσεων των Τούρκων στο Αιγαίο και τη Θράκη και των Σκοπιανών στη Μακεδονία. Και αυτά είναι μόνο η αρχή! Το ξεθεμελίωμα του ελληνικού εθνικού κράτους ξεκίνησε από την πρώτη μέρα…
2) Έφυγε η λέξη «Εθνικής» από το Υπουργείο Παιδείας. Έτσι, η συνολική εκπαιδευτική διαδικασία, χάνει πλέον τον χαρακτήρα καλλιέργειας της εθνικής συνείδησης και του πατριωτικού φρονήματος, που το ίδιο το Σύνταγμα επιβάλλει. Το επόμενο βήμα θα είναι στη θέση της λέξης «Εθνικής» να μπει η λέξη «Πολυπολιτισμικής» ή «Διαπολιτισμικής» και η ένταξη μαθημάτων στην αλβανική, πακιστανική, νιγηριανή γλώσσα στα ελληνικά σχολεία.
3) Νέα υπουργός Παιδείας τοποθετήθηκε η Α. Διαμαντοπούλου, η οποία το 2001 είχε προτείνει, έχουσα τότε την ιδιότητα της Επιτρόπου στην Ε.Ε., να θεσμοθετηθούν τα αγγλικά ως η δεύτερη επίσημη γλώσσα στην Ελλάδα! Επίσης, η νέα υπουργός Παιδείας είχε στηρίξει την διευθύντρια σχολείου που είχε καθιερώσει απογευματινά μαθήματα αλβανικών και άλλων γλωσσών σε ελληνικά σχολεία για τα παιδιά των λαθρομεταναστών (με τα επίσημα κρατικά βιβλία των χωρών αυτών, που περιέχουν μίσος και ψεύδη κατά της Ελλάδας), χωρίς να υπάρχει καμία διμερής συμφωνία και συνεπώς κατά πλήρη παραβίαση της νομοθεσίας.
4) Αναπληρωτής υπουργός Εξωτερικών ο Δρούτσας, στενός φίλος και σύμβουλος του Γ. Παπανδρέου τότε στο ΥΠΕΞ και μάλιστα εκπρόσωπός του στην ομάδα που υπό την καθοδήγηση άγγλων και αμερικανών κατήρτισε το σχέδιο Ανάν…
5) Αναπληρωτής υπουργός Άμυνας ο Μπεγλίτης (επίσης στενός φίλος και σύμβουλος του Γ. Παπανδρέου), ο οποίος έχει πει ότι οι αγωνιστές της ΕΟΚΑ κατά τη γνώμη του ήταν φασίστες τρομοκράτες που ήθελαν να κάνουν εθνοκάθαρση κατά των Τούρκων.
6) Αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης ο Πάγκαλος, που παρέδωσε τον Οτσαλάν στους Τούρκους και που, τη νύχτα των Ιμίων, πρότεινε στο ΚΥΣΕΑ να κατεβάσουν την ελληνική σημαία από τα νησιά και να πουν ότι «την πήρε ο αέρας»...
7) Υφυπουργός στο Παράρτημα Θεσσαλονίκης του Υπ. Εσωτερικών η Τζάκρη, που λίγους μήνες πριν είχε αναστατώσει τον κόσμο διαμαρτυρόμενη επειδή ο Δήμος κάποιου από τους νομούς της Περιφέρειας Ηπείρου είχε χρηματοδοτήσει την έκδοση βιβλίου για την ελληνικότητα της Β. Ηπείρου.
Είναι εμφανές ότι από την πρώτη μέρα ο νέος πρωθυπουργός προχωρεί σε επιλογές που συμβαδίζουν με τις εθνικά επικίνδυνες απόψεις του. Οι συμπατριώτες μας δεν άκουσαν τις προειδοποιήσεις, υποτίμησαν τους κινδύνους, υπερψήφισαν ένα ξενόφερτο καθεστώς και προτίμησαν να ρισκάρουν το ξερίζωμα κάθε στοιχείου ελληνικότητας με αντάλλαγμα λίγα – αβέβαια- ευρώ παραπάνω στο μισθό ή τη σύνταξη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου